Felaket senaryolarının en üst noktada olduğu dönemler "geçti mi, geçiyor mu yoksa bunlar başlangıcı mı?" bu konuda sürekli fikir değiştiriyorum. Birkaç yıl önce her hafta bir zombi ya da vampir temalı film görmek mümkünken şimdilerde 3-4 ayda bir karşımıza çıkıyorlar. Bu oyunlarda da kendini gösteriyor. Dead Rising, Dead Island gibi oyunların; yani bir şehirde, bir bölgede iken zombiler tarafından istilaya uğramak fikri o dönemlerden kalma. Mesela Dead Island'ın duyurumu 2006 yılında yapılmasına rağmen oyun daha yeni piyasaya çıktı. Aslında bu tarz hikâyesi varmış gibi görünen ve tamamen eğlence üzerine odaklı yapımları hepimiz afiyetle yiyoruz. Zaten teoride eğlence üzerine eşitlenmiş oyun kelimesi ve bu eşitliği arayan oyuncuların da istediği bundan farklı değil. Kaliteli grafiklerle, düzgün oynanışı ve sıkmayan yapısı olan çoğu oyunda hiçbir şekilde konusuna önem vermemişizdir. En azından ben öyleyim. Dead Island da bunlardan bir tanesi. Peki, Call of Juarez: The Cartel ile istenileni veremeyen Techland bu sefer Dead Island da neler yapmış bir göz atalım.
XP/Vista/Windows 7/Windows 8
İşlemci: Intel Core 2 Duo @ 2.66 Ghz
Ekran Kartı: 512 MB NVIDIA GeForce 8600
RAM: 1 GB
HDD: 2 GB